Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

Wiemy jak dla naszych Klientów ważna jest ciągłość infrastruktury IT. Dlatego diagnozujemy i naprawiamy zaistniałą usterkę, jednocześnie gwarantując określony czas naprawy uszkodzonego sprzętu. Nasz dział techniczny korzystając ze swojego doświadczenia i wsparcia ze strony producentów, jest w stanie rozwiązać większość nawet skomplikowanych, problemów.

W naszej ofercie znajdują się dwa podstawowe modele serwisowe:

Serwis gwarancyjny: Jest to usługa, która ma na celu naprawę uszkodzonego sprzętu, w ramach umowy między producentem technologii, a Użytkownikiem.

Serwis pogwarancyjny: Jest to usługa mająca na celu utrzymanie infrastruktury IT Użytkownika po okresie gwarancji producenta na technologię. Jest ona ustalana indywidualnie z Klientem.

Nasi partnerzy

Zapraszamy

Technopark

ul. Dubois 114/116

93-465 Łódź

NIP: 7252073752

REGON: 101733612

Kontakt

Management Office – Sekretariat

potronicsit@potronicsit.com.pl

www.potronicsit.com.pl